onsdag 3. februar 2010

OPPDATERING!?!?!!!!

JA da ser IKKJE ut som da skjer ein drit her! Ifølge denna bloggen so har eg ikkje komt lenger enn å sveisa på brønnen,, men da e fail! Fø denna sio har ikkje vert oppdatert på år og dag, men prosjektet lev vidare!

Denna blogsio e herved nedlagt,, synd å sei sidan eg har brukt so mykje tid på ho, men kvifor vera på blogg når ein kan vera på VWNORGE.NO ??

For dei som fortsatt er intriserte i å fylga med på prosjektet, so får dei fylga med på denna prosjekttråden:

www.vwnorge.no/index.php/topic,1078.0.html

Prosjektet har etterkvart vorte ganske omfattande, og det speglar att på dei no nesten 50sidene på tråden..
Ellers har eg no i overkant av 10bilar, og det finst fleire prosjekttrådar på samma nettsida som eg står bak..

Okå då seier eg berre over og ut.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei!
Jeg ser at du i April i år la ut forskjellige deler til Boble. Jeg trenger en clutch til 1969 modell T1 (180mm tror jeg), har du flere igjen? Du kan kontakte med på elise.solemdal@gmail.com